نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار مدافع پرسپولیس در سیرجان صادقی در استخر مصدوم شد؟ تکذیب خرید تیام توسط استقلال برنامه هفته پایانی لیگ برتر انگلیس | جام به منچستر می‌رود یا لندن؟ عبدی زیر تیغ جراحی تمرین استقلال تعطیل شد ویسی خشمگین‌تر از روز مسابقه | نگران داوری‌ها و ناداوری‌ها هستم مصدومیت عجیب صادقی | فصل برای هافبک پرسپولیس تمام شد ساکت سومین جام را هم از استقلال می‌گیرد؟ مهاجم سابق پرسپولیس ارزشمندترین بازیکن جی لیگ پیشنهاد هندی برای چشمی علیپور پیشنهاد از لیگ ایران را تایید کرد| در دوراهی پرسپولیس یا سپاهان خطیر خالق اسپانسر‌های سرگردان استقلال برنامه‌های الشباب برای جذب دیبالا اولتیماتوم پیکان به عنایتی
سرخط خبرها

ساپینتو به مطهری مجوز بازگشت می‌دهد؟ | ارسلان گرفتاری جدید استقلال

  • کد خبر: ۱۲۳۱۸۴
  • ۰۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۴۷
ساپینتو به مطهری مجوز بازگشت می‌دهد؟ | ارسلان گرفتاری جدید استقلال
به دنبال مخالفت کمیته تعیین وضعیت با حذف نام ارسلان مطهری از فهرست استقلال این بازیکن باید به تمرینات این تیم بازگردد. ریکادرو ساپینتو، اما هنوز مجوزی برای بازگشت ارسلان صادر نکرده است.

میلاد جبلی | شهرآرانیوز، گفته می‌شود کمیته تعیین وضعیت سازمان لیگ فسخ قرارداد ارسلان مطهری را تایید نکرده است. اگر این خبر صحت داشته باشد و رسما از سوی کمیته وضعیت این خبر اعلام شود، باشگاه استقلال باید تکلیف این بازیکن را روشن کند. برای استقلال دو راه بیشتر وجود ندارد. راه اول این است که مطهری را با همین وضعیت دور از تمرین نگه دارد و  حقوقش را پرداخت کند و راه دوم این است که ارسلان مطهری به تمرینات بازگردد و دوباره با استقلال شروع کند. هر دو راه، اما برای استقلال و مطهری تبعاتی به دنبال خواهد داشت.

اگر باشگاه استقلال به این نتیجه برسد که مطهری را قطعا نمی‌خواهد و این بازیکن باید دور از تمرینات باشد، هم به آینده حرفه‌ای این بازیکن لطمه جبران ناپذیری وارد می‌کند وهم اینکه منابع مالی خود را مصروف بازیکنی می‌کند که عملا جایی در تمرینات ندارد. بازگشت مطهری نیز با توجه به واکنشی که ساپینتو با دیدن مطهری در آخرین حضور این بازیکن داشت و صراحتا اعلام کرد نیازی به این بازیکن ندارد و ارسلان نباید در تمرینات حاضر شود، تصمیم سرمربی استقلال را زیر سوال خواهد برد.

در این شرایط شاید بهترین راهکار برای حل این ماجرا عقب نشینی ساپینتو از مواضع خود باشد و اعلام کند که به این بازیکن نیاز دارد و براساس قراردادی که با باشگاه منعقد کرده، از او بازی خواهد گرفت. در واقع بازگشت مطهری باید وابسته به موافقت قطعی ساپینتو باشد و گرنه ممکن است چنانچه تصمیم گیران باشگاه مطهری را مجاب به بازگشت به تمرینات کند، میان او و سرمربی حاشیه‌هایی ایجاد شود و دو طرف نتوانند در فضای دوستانه‌ای کار را پیش ببرند. آنچه مسلم است مطهری و باشگاه استقلال به نقطه‌ای رسیده‌اند که شاید جدایی بهتر از ادامه همکاری باشد، اما به هرحال اگر کمیته تعیین وضعیت با کنار گذاشتن نام این بازیکن موافقت نکند و قرار باشد باشگاه هزینه بازیکنی را بپردازد که پیش‌تر نسبت به او اعلام عدم نیاز شده، همان بهتر که در محیطی دوستانه میان طرف‌ها کدورت‌ها از بین برود و این بازیکن در فضایی دوستانه و با حفظ شان و شخصیتش به تمرینات بازگردانده شود. بدون شک اگر مدیران باشگاه استقلال در ماجرای مطهری قدری آینده نگری به خرج می‌دادند و مسائل مربوط به کاوه رضایی را که قرار بود به جای مطهری وارد لیست شود، به خوبی رصد می‌کردند هرگز به چنین نقطه مایوس کننده‌ای نمی‌رسیدیم و یا مطهری پیش ازپایان نقل وانتقالات از استقلال می‌رفت و یا اینکه به عنوان یک بازیکن مورد نیاز در ترکیب باقی می‌ماند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->